من که خیال میکردم اون نیمه ی دیگر منه
نمیدونستم اینجوری خنجرو از پشت میزنه
میگن این پسره دیونه است فلوش
چرا چون یکی سال ها پیش بهش زده از پشت
حالام فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچا رو انگشت
خیلی زیاد بوده واست باهامون نشستی
معلومه دنبال عکسی
خودتم بعدا میفهمی
که کیو از دست دادی و به چی میچسبی
اومدم روستا بالا الان با دوستام
تو روف گاردن بچه شاخا رو کردم گوس بام
میخونم از دود * و * پول با
یه روز گچساران رو دور میزنم با موستانگ
میکنم چشم تو چشم با یه مشت استوبر
هرکی نرفت کتش گذاشتم سفت *
از خودم پرو ترو * الگوتم
من خودم خودمو میکشم خوب باشه سودش
میگن این پسره دیونه است فلوش
چرا چون یکی سال ها پیش بهش زده از پشت
حالام فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچا رو انگشت
این پسر دیونست فلوش
چرا چون یکی سالا پیش بهش زده از پشت
حالا هم فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچارو
نده جوینتو پاس وقتی مستم
این دافه رو هم دیگه نبریم داش بی جنبه است
کلی بهتر از اینم هست
دوتا بهش پاس گل دادن تیرک زد
میخوره بهش هار باشه
اوکی دو تا پیک بزنه ولی تا چهار پاشه
بگو همونم که آشناشه پاشه بره
و الا * دم صبح ناشتاشه
کمه بگم بیارنا
با این یکی میرم بالا زودی میام الان
اینایی که میخوابن بام
قدیم دوستم نداشتن بی لیقاتا
سعی نکن سریع بامون جفت شی
چون منو گنگ صدا میکنن تورو خوشتیپ
بچه قوزمیت بچسب به داف قرصیت
که من بشینم تو بدویی بازم …
سفت و … دادم عشقو لفت
هم ترک معنوی میدم هم چرت و پرت
اینم لاشخوری زدم یه بیت دو بت
بچه محلم گوش کنه باهاش فلکس کنه
میگن این پسره دیونه است فلوش
چرا چون یکی سال ها پیش بهش زده از پشت
حالام فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچا رو انگشت
میگن این پسره دیونه است فلوش
چرا چون یکی سال ها پیش بهش زده از پشت
حالام فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچا رو انگشت
این پسر دیونست فلوش
چرا چون یکی سالا پیش بهش زده از پشت
حالا هم فقط بگو دست خوش
که میکنم رشد این بچارو
دیدگاه خود را بگذارید