رسیدش زورتون باز
از بالا چطوره این پایین؟ خوبه اوستا؟
همش بالاسرمونی یه بار رو به روم باش
همه رفیقام پر زدن، روحشون شاد
انقدر میخونم تا صدام برسه بالا
خدا تو که نگاه نمیکنی به دل ماها
خیلی وقته هی میوفته گره به کارا
از سرم بیرون میره مگه صدا سپهر بابا
مهم نی چی میشه وقتی تهش مرگه
همه خوشحالن ولی ما نه، برعکسه
بابا هیچی ندارم زمونه فرق کرده
منِ آس و پاس با یه دفتر شعر
کمک میخوام، حالم خیلی بده خدایی
عشق بده یه بار اگه من بندم تو خدایی
راهم معلوم نی که بازم خوردم به یه دوراهی
صد بار پس دادم اگه کردم روزی گناهی
همش میترکه بغض توو گلو
کِیه بترکه صداش توو کل کوچمون
نمیدونم شاید باشه کار آخرم
آخه دستم تیغ و لبم قرصه خونمون
دیگه نمیشم اون که قبلا بود
جیبام خالیه داش دو دستم پوچ
خوشبحال اون که مرفه بود
منم و عقده، پر از کمبود
نمیتونم بمونم باس
برم داریم گریه میکنیم واسه حالِ
هم، لابد قسمت نبود نشیم مال هم
چرا نمیپریم از این خواب بد
چرا رفتی مگه چیکار کردم
چشمام ابر بهاره همش میبارن اشک
شاید خیلی دوستت داشتم، زیاد از حد
میگی تقصیر توئه آخه چیکارم من
بگی برو دیگه نمیبینمت
یکی دیگه شدی، دیگه نمیبینمت
خوبی بدی دیدی دیگه نمیبینمت
پر زدی رفتی دیگه نمیبینمت
بگی برو دیگه نمیبینمت
دیگه نمیبینمت
خوبی بدی دیدی دیگه نمیبینمت
یکی دیگه شدی دیگه نمیبینمت
میگن تنهایی لاتی تره انگار
سوختن گل و پاچیدن فکرها
عکساتم زدم پاک کردم این بار
خر نشم بازم با دیدن چشمات
میگن خدا گمه لای ابرها
مثل خودش دو سه ساله تنهام
تک میرم اصلا * خار مردم
سرگردونم لای هتل های شهرا
میگن اعتماد لازمه عشقه
تو شک هم کنی به من واسه من بهشته
همه میمیرن یه روزی، مهم نیست
این که زندگی نمیکنیم زشته
خودت میدونی که تایپ من نی
اینکه نفرینت کنم بدم وایب منفی
خوش باشی از جایی که رفتی
یه بار کاش از جلو آینه رد شی
چقدر زود رفتی نمیبینمت
دلم سوخت دیگه نمیبینمت
فکرت هست پیش من تا ابد
کوچ کردی دیگه نمیبینمت
چقدر زود رفتی نمیبینمت
دلم سوخت ولی نمیبینمت
فکرت هست پیش من تا ابد
کوچ کردی دیگه نمیبینمت
امیدمون به تهش بود و اینم از این آخری
نشونم بده بینم کی بود من رو آفرید
زندگی نکردیم مشتی یه عمر دست و پا زدیم
جای امیر تتلو خالی * تو این داوری
شب ها بیدارم حالم خراب
زندگی واسه ما یه خواب راحت نذاشت
میخوام یه چی بگم، توی تاریخ بنویس
بازی ما داور نداشت
توو چهل روز ببین چه پیر شدم
جوونیمون * شد، نفرین شدست
آراز نیستی ببینی چی میکشه مامانت
مانی بابات همه موهاش سفید شدن
دادا کم شده رفیق دورم
شما چشمات رو دادی ولی چشمی کلا
دارم راه میرم لا جدول ها
دیگه تعداد باختامم نمیشمرم
سیسم کر کثیف، ریشم بلند
اصلا نفهمیدم که رسیدم دیشب خونم چطور
لاشخورها دورم بیشتر شدن
باید امشب رو من کنار کی سر کنم
خدا، خودت خواستی که ستارم کنی
الآن هم میخوای مثل ابر ببارم کلی
بشم یه آدم چت و الکلی
آخه خواستم رو بازم باید چرا رد کنی
نمیخوام باشم میهن پرست
فقط میگم دیوارمون بی پنجرست
معنی نداره اینور هدف
اونی که اون بالاست چقدر بی دغدغست
بگی برو دیگه نمیبینمت
یکی دیگه شدی، دیگه نمیبینمت
خوبی بدی دیدی دیگه نمیبینمت
پر زدی رفتی دیگه نمیبینمت
زود رفتی دیگه نمیبینمت
دلم سوخت ولی نمیبینمت
فکرت هست پیش من تا ابد
کوچ کردی دیگه نمیبینمت
دیدگاه خود را بگذارید